Instaproof – Kirsten Jassies & Joyce Nafzger | boekrecensie
In 15 stappen naar insta(nt) succes op Instagram. De tekst op de kaft geeft meteen weer waar Instaproof over gaat. Het boek van Kirsten Jassies en Joyce Nafzger staat vol praktische tips en tricks op het gebied van Instagram. Ik las het boek en vertel jullie er graag meer over.
Ik ben dol op Instagram! In 2013 plaatste ik mijn eerste foto (uiteraard van mijn valkparkiet) en sindsdien ben ik hooked. Mijn feed heeft veel veranderingen meegemaakt en dat komt mede door de Instagram kennis die ik door de jaren heen heb verkregen. Juist daarom was ik zeer benieuwd naar Instaproof, want kan ik er nog wel tips uithalen?
#Instaproof
Het boek is onderverdeeld in 15 hoofdstukken waarin je op een begrijpelijke manier leest over onderwerpen als doelgroep bepalen, hashtagonderzoek, tools om posts in te plannen, Instagram Stories, influencers en ga zo maar door. Alle basics van Instagram komen aan boord. De tekstuele informatie wordt versterkt door bestaande Instagramposts als voorbeeld in te zetten.
Koffietafelboek
Kirsten en Joyce hebben alle informatie omtrent Instagram op een begrijpelijke manier verwoordt. Mijn complimenten! Daarnaast ziet het boek er prachtig uit! Het kan zo door als koffietafelboek. Het is een slimme zet, want het boek dient perfect als Instagramaccessoire. Instagrammers zetten er #instaproof bij en daar is de reclame! 🙂
Is Instaproof een aanrader?
De gegeven tips en tricks zijn voor mij puur herhaling. Ik ben geen informatie tegengekomen waar ik nog niet van op de hoogte was. Maar dat komt puur door het feit dat ik zelf al veel onderzoek (zowel voor zakelijk als persoonlijk gebruik) heb gedaan naar Instagram.
Desalniettemin raad ik Instaproof zeker aan. Mocht je nog niet helemaal thuis zijn in de Instagram-wereld of toe zijn aan herhaling, dan is dit een topper voor jou.
Benieuwd naar Instaproof?
Als je via de link hierboven bestelt, ontvang ik een kleine commissie. Jij betaalt niks extra! 🙂
Benieuwd naar mijn andere boekrecensies? Klik dan hier.